Pagina's

dinsdag 7 oktober 2014

4x.. ontbijten met yoghurt

Nu ik mobiel heel beperkt ben, vind ik het makkelijker om mijn ontbijtsmoothie niet te blenden, maar gewoon alles in een bak te gooien en met een lepel op te eten. 
Benieuwd wat ik doe, welke ingrediënten ik gebruik en hoe dat eruit ziet?
Lees snel verder!



Qua verhoudingen houd ik het volgende aan:
- ongeveer 250 ml magere yoghurt
- schepje zoetstof
- 2 soorten fruit (of meer van 1 soort)
- paar scheppen havermout
- schepje chiazaad
- eventueel schepje lijnzaad

Ontbijtje 1: yoghurt, havermout, chiazaad, lijnzaad, rode bessen en bosbessen!
* na het maken van de foto heb ik er nog meer besjes ingedaan, lekker! 


Ontbijtje 2: yoghurt, havermout, chiazaad, lijnzaad, rode bessen en banaan!


Ontbijtje 3:  yoghurt, havermout, chiazaad en aardbeien!
* dit keer geen lijnzaad omdat ik dat niet te vaak wil gebruiken.


Ontbijtje 4: gepureerde aardbeien, yoghurt, havermout en chiazaad!



Dit is net zoals de ontbijtsmoothies een volwaardig ontbijt waar je ook vol door zit. Het is gezond én lekker!
De superfoods geven mij energie, maar dit kan per persoon verschillen. 
Omdat niet iedereen bekend is met superfoods en er behoorlijk wat meningen over zijn, zal ik binnenkort nog een informatiepost over de verschillende superfoods posten. 

Oh enneh, als ik mijn ontbijtje op ga eten roer ik alles eerst door elkaar ;) 

Tot snel!
So Dishlicious




Geen opmerkingen:

Een reactie posten