Pagina's

maandag 9 maart 2015

Ik ben genomineerd voor de Liebster award!


Hoewel ik al eerder genomineerd ben, besloot ik er nu pas iets mee te doen. Ik ga het anders aanpakken dan eigenlijk de bedoeling is en ga vandaag een vrij onbekende blog in het zonnetje zetten!


Eigenlijk is de Liebster award bedoeld om kennis te maken met nieuwe, onbekende blogs die de moeite waard zijn. Wanneer je wordt genomineerd, vul je de vragen in die bedacht zijn door de blogger die jou nomineerde. 
Zelf nomineer je dan weer nieuwe mensen die je nieuwe vragen geeft.

Om twee redenen besloot ik het anders te doen:
1: Ik ken geen 11 beginnende bloggers die nog niet genomineerd zijn
2: De vragenlijst die ik kreeg is erg algemeen (logisch natuurlijk) en dat vind ik niet zo bij So Dishlicious passen.

Daarom wil ik jullie vandaag kennis laten maken met de blog Craft en Create van Irma. Zij is enorm creatief en kan dit op een hele toffe manier in haar blog verwerken. Zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen.


Vooral de gehaakte creaties op Craft en Create vind ik echt de moeite waard om te bekijken! Irma haakt de meest schattige beestjes en zet ze vervolgens heel mooi op de foto.

Craft en Create: bedankt voor je nominatie, ik vind het oprecht heel lief!


4 opmerkingen:

  1. awh, bedankt! Wat een lieve blogpost! En geen probleem dat je het wat anders doet hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps ik had je ook genomineerd ;) Omdat ik altijd loop te kwijlen bij je lekkere recepten, haha!

    BeantwoordenVerwijderen