Pagina's

zaterdag 12 april 2014

Hotspot: TapAsia


Vandaag begin ik met deze nieuwe rubriek: hotspots! Oftewel: plekken waar ik graag kom voor een hapje of drankje, lunch of diner en die de moeite waard zijn om met jullie te delen!
Mijn eerste hotspot is TapAsia, een Aziatisch restaurant in Ede. Benieuwd waarom dit restaurant tot mijn hotspots behoort? Lees dan snel verder!


Alweer meer dan een jaar geleden belandde ik 'per ongeluk' in dit restaurant. Ik wilde naar een ander restaurant, maar dat was die dag gesloten. Een beetje chagrijnig gingen mijn vriendin en ik toen op zoek naar een ander plekje.. En dit was waar wij belandden!
Een restaurant met een 'All you can eat' concept. Je krijgt een dinner tablet op je tafel (gaaf!) waarmee je je gerechtjes en drinken kunt bestellen. Ook kun je via de tablet om een ober vragen en de rekening opvragen. Je mag vijf rondes iets bestellen en per ronde mag je per persoon vijf gerechtjes uitkiezen. Die gerechten variëren van heerlijke sushi tot bami en vlees- en visgerechten van de bakplaat. Er zit echt voor ieder wat wils bij en wij keken dan ook onze ogen uit! 

De inrichting van het restaurant is strak, maar wel chique en biedt een kijkje in de keuken. Er zijn hoge tafels met barkrukken, maar ook lage tafeltjes of grote tafels voor grotere groepen mensen. 
Het personeel is vriendelijk en legt wanneer je voor het eerst komt uit hoe de dinner tablet werkt. Je jas wordt direct bij binnenkomst in de garderobe gehangen en dat komt dus direct gastvrij over!

De prijzen staan vast en zijn als volgt:

TapAsia Dinnermenu:
Maandag t/m Donderdag: € 22,50 p.p.
Vrijdag t/m Zon- en feestdagen: € 24,50 p.p.
Kinderen 4 t/m 11 jaar: € 12,50 p.p.

TapAsia Lunchmenu tot 16:00 uur:
Vrijdag t/m Zondag: € 17,50 p.p.
Kinderen 4 t/m 11 jaar: € 10,00 p.p.

De prijzen zijn exclusief drinken, maar voor de hoge kwaliteit van het eten is deze prijs zeker terecht! 

Reserveren kan via de website of telefonisch en is, door de drukte, zeker aan te raden.

Inmiddels is dit restaurant de plek waar ik altijd heenga wanneer ik uit eten ga met mijn beste vriendin. We gaan regelmatig en verbazen ons iedere keer weer over het lekkere eten. Stiekem bestel ik bijna altijd hetzelfde. Dit restaurant is namelijk het enige restaurant dat ik ken waar sushi met roomkaas(!) geserveerd wordt! Verder valt goed te proeven dat alles vers bereid wordt en mede daarom is dit restaurant dus één van mijn favo hotspots.

Nieuwsgierig?

Al mijn lievelingssushi vastgelegd op een Instagramfoto:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten