Pagina's

zaterdag 23 augustus 2014

Instafood #2

Eerder al plaatste ik op mijn blog foto's vanuit Instagram van dingen die ik eet en drink. Je kunt hier klikken voor Instafood #1 en vandaag ga ik dus verder waar ik de vorige keer ben geeindigd!
Ik zal er per foto bijzetten wat het is. Alles is zelf gemaakt, behalve als ik er specifiek bij vermeld dat dit niet zo is!
Kijk je mee?




De foto's staan van nieuw naar 'oud' en bovenaan vind je dus de meest recente foto's!
Oh enneh, deze foto's zijn van halverwege mei tot vandaag. 
Enjoy!


Ontbijtsmoothie met yoghurt, havermout en aardbeien!

Salade Caprese met 4 stokjes saté

Ontbijtsmoothie met bramen uit eigen tuin, yoghurt, havermout en banaan

Heerlijk uit eten geweest bij Tapasia!

Ontbijtsmoothie met yoghurt, havermout, banaan en kiwi

Naar de bioscoop met een vriend! (:

Tagliatelle met roomsaus en garnalen in een restaurant in Duitsland 
(kreeg het helaas niet op, want zie de hoeveelheid!)

Lunchsalade in een ander restaurant in Duitsland met gebakken kalkoenfilet

Spinazienoodles met champignons, roomsaus en zalmfilet! 
Wederom in een restaurant in Duitsland.

Pruimentaart met pruimen uit eigen tuin.
Helaas lust ik bijna geen taart, maar ik wilde hem wel met jullie delen!

Pasta met chorizo

Bruschetta

Sushi bij de wok in Rhenen

Lunchen in Ouwehands Dierenpark!

Mexicaanse lasagne (recept staat al online)

Italiaanse bol caprese gemaakt

Barbecueën met zelfgemaakte spies

Zelfbedacht pastarecept dat je al een tijde op mijn blog kunt vinden!

Gezond tussendoortje


Wellicht moet ik vaker een instafood post maken, want nu is hij wel erg lang! Wel leuk om te zien wat voor lekkers ik in 3 maanden allemaal naar binnen werk, haha. 
Tot snel!

So Dishlicious



















1 opmerking: