Pagina's

zondag 3 mei 2015

Stoppen met bloggen - ook al is het maar tijdelijk


Ik vind het vreselijk om dit mee te moeten delen, maar zomaar verdwijnen zonder jullie op de hoogte te stellen, leek me ook niet helemaal oké. Helaas ben ik genoodzaakt om tijdelijk met mijn blog te stoppen. Dit heeft verschillende redenen en ik wil ze jullie graag uitleggen.


Mijn voltijd studie valt me momenteel een stuk zwaarder dan vorig jaar. Hoewel ik netjes mijn Propedeuse in 1 jaar wist te behalen, lukt het me nu allemaal even niet meer. 
Ontzettend balen en het levert me natuurlijk een hoop stress op. Door die stress heb ik geen zin om te bloggen en eigenlijk ook geen tijd om nieuwe recepten te bedenken, uit te proberen, fotograferen en te uploaden. De laatste maand vond ik het al lastig om tijd te maken voor het bloggen en dat is momenteel nog iets erger geworden. 
Omdat bloggen leuk moet zijn en ik er tijd voor wil hebben zodat het een hobby blijft, wil ik voor nu een tijdelijke stop houden. 
Voor mij betekent dat dat ik mij ga focussen op andere dingen (voornamelijk school) en waarschijnlijk in juni weer terug ben met nieuwe recepten en andere artikelen. 

Als je het direct wilt weten wanneer ik weer terug ben (want ik kom echt terug!), is het aan te raden om mij te volgen op Bloglovin' of af en toe een kijkje te nemen op So Dishlicious. Dan zie je het direct als ik er weer ben met nieuwe recepten, hotspots en hopelijk ook met een nieuwe lay-out.

Hopelijk tot in juni!

Liefs, Susie
- So Dishlicious

1 opmerking:

  1. Zonde! Hopelijk tot in juni dan maar! Veel succes met je studie!

    BeantwoordenVerwijderen