Pagina's

zondag 26 april 2015

De lekkerste recepten voor Koningsdag


Hoewel ik Koningsdag niet zo'n heel bijzondere dag vind, vind ik het wel een leuke dag om iets lekkers te maken! Omdat er vast meer mensen zijn die iets lekkers willen maken, deel ik vandaag leuke & lekkere recepten voor Koningsdag. 


De cupcakes met chocoladecrème, rood-wit-blauwe sprinkles en een oranje papiertje heb ik al eerder met jullie gedeeld. Dat recept kun je hier vinden!

Ook op de website van 'Leuke Recepten' kun je veel Oranje recepten vinden! Zo vond ik daar deze oranje gevulde paprika's, cute!


Verder vind je daar rood wit blauw-spiesjes, oranje kaasbolletjes, oranje soep, een vrolijke feesttaart en nog veel meer om Koningsdag goed door te komen!

Op de website van 24Kitchen vind je ook hele leuke recepten in het thema. Ze variëren van een katerbroodje (haha), tot tompoezen en deze prachtige koningstaart!

Tot slot heeft Allerhande van Albert Heijn ook ontzettend leuke recepten voor Koningsdag op hun website geplaatst! 

Maar als je geen zin hebt om te koken of bakken, kun je natuurlijk altijd nog iets afhalen en je tijd besteden aan het afstruinen van de rommelmarkt. 

Fijne Koningsdag!
- So Dishlicious







Geen opmerkingen:

Een reactie posten