Pagina's

zondag 19 april 2015

Magnum Pleasure - creëer je eigen Magnum!


Jaarlijks worden er wereldwijd zo'n 1 miljard Magnums verkocht, wow! Een deel daarvan is custom made: samengesteld door de klant. Plekken waar je zelf je Magnum kunt samenstellen noemen ze Magnum Pleasure Stores en begin april opende er een nieuwe store in Amsterdam op de Leidsestraat. 



Bij een Pleasure Store kun je alles zelf kiezen. Wil je je Magnum bijvoorbeeld met witte, pure, of melkchocolade? Vervolgens kun je verschillende toppings toevoegen zoals kokos, goji bessen, caramel fudge..
Je mag 3 toppings toevoegen en uiteindelijk wordt je ijsje afgemaakt met een chocoladesaus naar keuze. 
En zo wordt jouw persoonlijke Magnum dan gemaakt! 

Uiteraard is een zelf samengestelde Magnum duurder dan een Magnum uit de supermarkt, maar het is natuurlijk super gaaf om zelf je ijsje samen te stellen!
Een beetje hetzelfde concept als de Swirls (yumm), maar dan op een stokje.

In diverse filialen van de Bijenkorf kun je ook een Pleasure Store vinden. De locaties daarvan kun je op de website van Magnum vinden!

Zelf heb ik nog geen Magnum samengesteld, want ik houd niet zo van vanille-ijs. Wel lijkt het me voor liefhebbers van Magnum echt een soort heaven on earth! 



Heb jij al eens je eigen Magnum samengesteld? 

- So Dishlicious

2 opmerkingen:

  1. Er stond laatst een gigantische rij! Ik heb het wel eens gedaan, er stond toen een pop-up op Schiphol, het was zo'n bom op m'n buik!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan ik me voorstellen ja! Lijkt mij ook ontzettend machtig

      Verwijderen