Pagina's

zondag 5 april 2015

Mijn paasmenu

Bron beeld: Weheartit

Dit jaar vieren wij Pasen alleen op eerste paasdag (vandaag), omdat mijn moeder morgen moet werken. We begonnen vandaag de dag met een lekker paasontbijtje met luxe broodjes en lekker beleg en vanavond hebben we een uitgebreid diner.


Dat diner ziet er als volgt uit:

Koud voorgerecht: Carpaccio
Warm voorgerecht: Tomaten- crèmesoep
Hoofdgerecht: Beenham, aardappelkroketjes, Caprese salade en witlof
Dessert: Verschillende smaken ijs

Heerlijk hè? 
Ik kijk dan ook al helemaal uit naar vanavond. Gezellig met mijn gezin aan een mooi gedekte tafel. 
Morgen bak ik simpele muffins en moet ik verder aan de studie, want mijn tentamens zijn donderdag.

Wat doen jullie met de Pasen? Ook zo'n lekker diner?

- So Dishlicious



2 opmerkingen: