Pagina's

vrijdag 3 april 2015

Vrolijk Pasen met de eitjes van Jamin!


Pasen vind ik altijd zo gezellig! Vrolijke kleurtjes, de lente die net begonnen is.. En natuurlijk paaseieren! Dit jaar ging ik zelf eitjes scheppen bij Jamin. Zo kun je precies de eitjes kiezen die jij wilt hebben en zit je ook niet aan een vaste hoeveelheid vast. De paaseieren zijn bovendien UTZ certified en dus ook lekker duurzaam. 


Met maar liefst 40 verschillende smaken duurde het eventjes voordat ik wist wat ik wilde hebben. Uiteindelijk koos ik de volgende smaken:
- Suikerspin
- Crispy Praline
- Kokos
- Brownie
- Appeltaart
- Choco Mousse



Naast de vele unieke smaken is er ook een soort extra puur met 76% cacao. Ideaal als je bezig bent met een gezonde(re) levensstijl en toch een paar eitjes wilt snoepen.

Ik ben erg enthousiast over de verschillende smaken, duurzame chocolade en redelijke prijs. Maar het meest blij word ik toch van de smaak van deze eitjes, hmm! Nu alleen even uitkijken dat ik ze niet vandaag allemaal al opeet..

Heb jij al eitjes bij Jamin gehaald of ga je dat nog doen?

- So Dishlicious




2 opmerkingen:

  1. Die met suikerspin klinkt raar maar wel erg lekker!
    Denk niet meer dat ik ze kan halen, met pasen heb ik het druk en na pasen kan ik gelijk weer aan het werk!
    Misschien volgend jaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah dat is balen!
      Misschien gaan ze na de Pasen wel een tijdje in de sale..
      En dan duimen dat ze niet allemaal al weg zijn natuurlijk!

      Verwijderen