Pagina's

dinsdag 9 december 2014

Tip: stoofperen van Rudolph


Ik struin graag het internet af op zoek naar leuke recepten. Nu kwam ik dit recept tegen voor stoofperen met effect en wil ik dit graag met jullie delen. Dit is namelijk een echte topper voor de feestdagen!


In principe is dit recept snel te bereiden, er zit alleen een enorm lange wachttijd bij. Ik denk echter wel dat dat het waard is, want kijk hoe mooi deze peertjes zijn!
Het recept is voor 6 personen en rekent op 2 stoofperen per persoon.

Het recept inclusief een kookvideo kun je vinden op de website van 24kitchen.

Presenteer de gemaakte peertjes op een mooie schaal of doe ze per 2 in kleine schaaltjes voor je gasten. 

Ik denk dat je met dit gerecht zeker complimenten zult ontvangen.

Veel kookplezier gewenst!





2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super mooi uit! Ben bang dat het me zelf niet zo gaat lukken, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, gaaf effect! Jammer dat ik geen keuken prinses ben haha, mama maar lief aankijken dan?

    BeantwoordenVerwijderen