Pagina's

vrijdag 30 januari 2015

Mijn maand in foodpics #1

Hoewel ik eerder af en toe een bericht plaatste met eetfoto's (Instafood), deed ik dit niet regelmatig. In deze nieuwe categorie wil ik iedere maand terugblikken op wat ik die maand allemaal gegeten heb. En dit doe ik natuurlijk door foto's te plaatsen. 




Nieuwe Instafoods zullen er dus niet meer op So Dishlicious verschijnen, maar daar is deze nieuwe categorie voor in de plaats gekomen!



Oeeeh, mijn Chocstar chcoladereep! Daar schreef ik deze maand een review over,
Helaas is deze reep in 3 dagen tijd volledig in mijn buik verdwenen.

Tagliatelle, hier nog in de pan.

Één van de salades die ik meenam naar stage.
Dit recept is ook op So Dishlicious te vinden!

Mijn favoriete (kant en klare, oeps!) maaltijdsalade.

Zelfgemaakte kaasbroodjes, zo lekker!
Het recept werkte ik voor jullie uit en kun je hier vinden.

Mijn favoriete ontbijtje op dit moment, hmmm.
Het recept hiervoor komt in februari online, 
Houd So Dishlicious dus in de gaten!

Heerlijke, gevulde wraps met onder andere zalm en avocado.
Het recept kun je hier vinden.

Snel en lekker, zo'n ontbijtsmoothie met havermout!

Deze cake verdwijnt altijd snel nadat ik hem gebakken heb..
Het recept kun je hier vinden!

Nog zo'n ontbijtje waar ik heel blij van word!

Pastasalade die ik meenam naar stage, jumm!

Samen met mijn zus maakte ik een grote schaal sushi!
Ik heb al eerder een artikel geschreven over hoe je zelf sushi kunt maken.
Dat artikel is hier te vinden.


Natuurlijk heb ik deze maand wel meer gegeten dan wat er op deze foto's staat,
maar ik leg niet altijd alles vast. 
Eind volgende maand komt deze rubriek weer terug! 

Ik ben benieuwd wat februari me allemaal voor lekkers brengt.. 
En jullie?

- So Dishlicious












Geen opmerkingen:

Een reactie posten