Pagina's

donderdag 8 januari 2015

Review: Mijn bestelling bij Chocstar


Bovenstaand pakketje kwam de postbode vandaag voor mij brengen en daar was ik super blij mee! Het was mijn bestelling van Chocstar, een bedrijf dat chocolade naar wens van de klant maakt. Je kunt verschillende smaken chocolade krijgen en wel uit 70 ingrediënten kiezen om je choco mee te customizen! Als foodblogger greep ik deze kans met beide handen aan en creëerde mijn eigen 'So Dishlicious' chocoladereep. 


Zo kwam mijn pakketje binnen, zonder de bloem ;) Zie je dat tekentje 
rechtsboven? Daar kan de postbode aan zien dat deze choco breekbaar is.

Ik was super enthousiast toen ik dit pakje ontving! Je kunt misschien al wel zien waarom, het ziet er zo leuk uit! En er zit chocolade in, daar word menig mens gelukkig van. 
Stiekem wilde ik het pakje direct openen om aan mijn choco te beginnen, maar ik heb aan jullie gedacht door foto's (eindelijk weer eens met mijn camera!) te maken.

In bovenstaand doosje zat wederom een doosje. Een doosje met een mooie strik en mijn blognaam, yay! Je kunt dit mooi zien op de foto bovenaan deze blogpost.
Verschillende kaartjes kwamen met mijn bestelling mee. Een gebruiksaanwijzing voor je chocolade, ja echt! Een leuke quote, een persoonlijk berichtje, een visitekaartje..
De quote is heel herkenbaar: 'Calorieën, dat zijn toch die beestjes die 's nachts je kleding kleiner maken?'


Dat ik er een handgeschreven kaartje bij kreeg vond ik echt super lief! Dat maakt dit hele pakje nog net ietsje specialer. Het kaartje dat ik ontving zie je op onderstaande foto.

Bedankt Chocstar!

En toen kwam natuurlijk het leukste gedeelte: mijn chocolade! 
Ik koos voor een reep van 240 gram Belgische melkchocolade. Deze chocolade is Fair Trade en dus niet alleen heerlijk, maar ook eerlijk!
In totaal mag je 5 ingrediënten kiezen uit maar liefst 70 verschillende soorten, lastig! 
Omdat ik bang was mijn choco te druk te maken, koos ik bij deze bestelling 3 ingrediënten uit:
- Smarties
- Speculaas
- Gedroogde aardbeien
Deze ingrediënten zijn best normaal voor op een chocoreep, maar wat dacht je van drop, lavendel of basilicum? Je kunt het zo gek niet bedenken of je kunt eruit kiezen!

De reep zat ook nog eens netjes in plastic ingepakt, maar met die foto's zal ik jullie niet vervelen. Tijd voor het leukste gedeelte: mijn 'So Dishlicious' reep!


Op dit moment heb ik een klein stukje in mijn mond en holy shit, dit is echt de lekkerste chocolade ever. 
Je kunt het lekker lang in je mond houden om alle verschillende smaken te proeven en die gedroogde aardbei wordt lekker zacht en zoet in je mond. 
Zoals je kunt zien zit de vulling in & op de reep, dus bij iedere hap heb je een ware smaakexplosie in je mond, wauw!
En Chocstar levert ook echt goed gevulde/bedekte repen! Ik was bang om maar 5 smarties te krijgen, je weet ten slotte maar nooit.. 
Maar mijn hele reep is bestrooid met smarties, yes!

Dwarsdoorsnede van mijn reep

Mijn uiteindelijke mening over Chocstar:
Je krijgt een schitterende verpakking thuisgestuurd en de levering is ook echt snel! Ik bestelde mijn reep op dinsdagavond, op woensdag werd hij gemaakt en op donderdag had ik hem in huis!
Het is vrij prijzig, maar dat is logisch als je een beetje logisch nadenkt:
- De chocolade is Fair Trade
- Alles is handgemaakt
- Je betaalt verzendkosten aan PostNL
- Je choco wordt leuk verpakt
- Er wordt een zelfgekozen naam op de verpakking gedrukt
- Je krijgt een persoonlijk kaartje
- En bovendien is dit gewoon echt heel lekker!

Ik denk dat zo'n reep (of hart, cute!) heel geschikt is als cadeautje voor een chocoholic. Of als je niets anders weet en iemand wel wilt verrassen!
Chocstar heeft ook een paar vaste combinaties in het assortiment en verkoopt zelfs chocoladeabonnementen, wauw! 

Ik zal niet zeggen dat het bestellen zelf snel gaat, want met al die opties (je kunt tot wel 4 miljard combinaties maken!) ben je wel eventjes zoet. 
Maar als je dan jouw eigen chocolade bezorgd krijgt, is het het allemaal echt wel waard.

Je kunt Chocstar vinden op deze website en kunt daar alles lezen over hun chocolade, concept en het meesterbrein achter dit bedrijf!



Laat me even weten wat je van deze review, foto's en van Chocstar vindt, ik ben erg benieuwd!
Tot de volgende keer!
x, So Dishlicious












3 opmerkingen:

  1. Liefde voor jouw reep! Ik ga dit als cadeautje geven denk ik! Ben super benieuwd naar de smaak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heerlijk! *klikt op site* *slecht idee*
    De verpakking ziet er ook erg leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, yumm!! Leuk kado idee :D Ff kijken of ze toevallig ook raw chocolate aanbieden als optie :)

    X

    BeantwoordenVerwijderen