Pagina's

zaterdag 24 januari 2015

Recept: goedgevulde wraps


Wraps vind ik superlekker! En het is ook nog eens handig, omdat ze zowel geschikt zijn als lunch, diner of borrelhapje. 
Hoeveel wraps je met onderstaande ingrediënten kunt maken, hangt een beetje af van hoe dik je je wraps belegt. Maar 4 stuks moet sowieso lukken!


Benodigdheden:
- Volkoren wraps (AH eigen merk)
- 200 gram gerookte zalm
- Boursin
- 1 avocado
- 1 komkommer

Wat moet je doen:
- Snijd de komkommer op het formaat van de diagonaal van je wraps. Dit stuk snijd je over de lengte in 4 kwarten. Vind je deze stukken te dik, dan kun je ze nogmaal doormidden snijden zodat je 8 lange stukken hebt. Je kunt hier klikken voor een foto, om te zien wat ik bedoel.
- Snijd de avocado in langwerpige plakjes. Op deze site kun je zien wat ik bedoel bij stap 5.
- Snijd de gerookte zalm in lange repen.
- Smeer de wraps in met een baan Boursin.
- Beleg de wraps met zalm, avocado en komkommer naar wens.
- Oprollen en smullen maar!



Lekker, verantwoord en goed gevuld!

Eet smakelijk,

- So Dishlicious


3 opmerkingen:

  1. T ziet er heerlijk uit maar ik ben sowieso al een wrap lover haha!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nomnomnom ik heb pas ook de combinatie zalm-komkommer-boursin ontdekt op wraps, echt heerlijk! Avocado erbij klinkt ook wel als een goed idee. Gelukkig ben ik in Zweden, dus aan zalm geen gebrek hihi :3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat heerlijk! Doe mij ook maar een grote hoeveelheid zalm, haha! Geniet ervan :)

      Verwijderen