Pagina's

zondag 4 januari 2015

Wat heb ik deze feestdagen gedaan?


Hoewel ik normaal gesproken let op wat ik eet, vind ik dat rond de feestdagen niet zo belangrijk. Dan wil ik vooral genieten van al het lekkers op tafel!


Op kerstavond maakte iedereen wat. Uiteindelijk stonden er 's avonds bij All you need is love dus allemaal lekkere hapjes op tafel!
We hadden zalmblini's, gevulde eieren, bladerdeeghapjes met kip, kerstboompjes, geitenkaashapjes, olijven, mini-ragout en ei in rookvlees. Yumyum!
Het was een hele gezellig en lekkere avond!

Eerste kerstdag vierden we bij familie. Daar gingen we lekker gourmetten! Mijn tante had goed haar best gedaan, want de hele tafel stond vol met lekkers! 
Na het gourmetten gingen we cadeautjes openen en één van mijn cadeaus was een kookboek van Buddy Valastro! Daar ben ik echt heel blij mee! 
Binnenkort zal ik dat kookboek ook reviewen op So Dishlicious.

Tweede kerstdag gingen we met het gezin naar La Cubanita waar ik al eerder een blogpost over schreef
Ik heb daar onder andere genoten van mozzarellaspiesjes, een heleboel carpaccio en lekkere garnalen!
De foto's hieronder geven wel een goed beeld denk ik!

Carpaccio

Gepaneerde geitenkaas met honing

Geitenkaas met ham en tomaat- mozzarellaspiesjes

Garnalen


Ik heb dus een heerlijke Kerst gehad en bleef met Oud & Nieuw gewoon thuis.
Hoe heb jij de afgelopen feestdagen beleefd? Stonden er lekkere dingen op tafel? 

- So Dishlicious 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten