Pagina's

zaterdag 7 februari 2015

Nieuw logo!

Ik ben zo blij! Mijn blog heeft namelijk een nieuw logo. Simpel, maar cute en ik ben er helemaal verliefd op. Linda van de website Creative Catlady  heeft dit logo voor mij in elkaar geknutseld en dat heeft ze echt heel goed gedaan!
Zelf ben ik best wel een sukkel wat betreft Photoshop en dergelijken. Met de header die ik eerst had ben ik een paar uur bezig geweest, gewoon omdat mijn laptop niet deed wat ik wilde. Of omdat ik het niet begreep, dat kan natuurlijk ook.
Maar alle struggles zijn voorbij, want hier is mijn nieuwe logo:

Leuk is 'ie hè?
De komende tijd zullen jullie dus tegen deze nieuwe lay-out aan gaan kijken, maar als jullie dit logo net zo leuk vinden als ik, is dat vast niet zo'n probleem. 

Veel liefs, 
Susie - So Dishlicious

1 opmerking: