Pagina's

woensdag 25 februari 2015

Veranderingen op So Dishlicious ~ en een ananas die je niet kunt eten

Hoeraaaa! Ik heb eindelijk de moeite genomen om een receptenindex aan mijn header toe te voegen. Vanaf nu kunnen jullie dus direct alle recepten bekijken zonder dat jullie mijn hele blog door moeten scrollen. 
Nu moet ik alleen nog zorgen dat ik nieuwe recepten ook direct in de index plaats, maar ik hoop dat ik daar vanzelf handigheid in krijg.




Waarschijnlijk komen er de komende tijd nog meer knoppen op So Dishlicious te staan voor de productreviews en andere categorieën, maar daar moet ik nog even over nadenken.

Ook ga ik de komende tijd bezig om oude foto's te vervangen. Er zijn (helaas) een heleboel foto's die het niet meer doen omdat ik die destijds op een verkeerde manier op mijn blog heb gezet.
Gelukkig heb ik die foto's nog wel en kan ik ze dus op een vrije middag opnieuw online zetten zodat alles weer up to date is. 

Ik hoop dat jullie net zo blij zijn met de receptenindex als ik! 
Wellicht maak ik hem ooit nog volledig alfabetisch, maar voor nu ben ik al erg tevreden. 

Kijk trouwens eens wat een tof item ik vandaag kocht voor in mijn slaapkamer: een ananas!
Het is een kaars en hij past echt goed bij mijn inrichting. Die kon ik als foodie natuurlijk niet laten staan, haha!

* De ananas kocht ik bij de Primark voor maar 3 of 4 euro, koopje dus.

Tot snel,
- So Dishlicious

© So Dishlicious

2 opmerkingen: