Pagina's

dinsdag 24 februari 2015

Persoonlijk: ik was jarig!


Op 23 februari 1993 kwam ik ter wereld en gisteren vierde ik dus mijn 22e verjaardag! Eén van de leukste dingen aan mijn verjaardag vind ik het bakken van lekkernijen voor bij de koffie. Tsja, ik ben niet voor niets een foodblogger!
Ik maakte onder andere bovenstaande cupcakes, feestelijk toch?



Hoewel ik oorspronkelijk een ricottacake met frambozen zou maken, mislukte deze finaal! Ik hield al een langere baktijd aan door de natte frambozen en smeuïge ricotta, maar het mocht niet baten. Het ding zakte in elkaar en ik kon er niks meer mee beginnen: oeps!
Naast die cake zou ik chocoladecupcakes en een aardbeientaart maken. Nu moest ik ineens iets verzinnen om die ricottacake te vervangen.. en dat werd een appelcake. 

Het recept voor de chocoladecupcakes staat al op mijn blog en kun je hier vinden. 

Binnenkort deel ik ook het recept voor de aardbeientaart en de appelcake met jullie, dus er is nog een hoop lekkers in aantocht!

Voor bij de borrel heb ik het (voor mijn doen) simpel gehouden. Ik maakte deze geitenkaashapjes en serveerde chips, kaas en worst en komkommer en tomaat met een zelfgemaakte knoflooksaus. 
Ook maakte ik een hapje met salami, lekker! 
Het salamihapje zal deze maand nog online komen, dus houd So Dishlicious daarvoor in de gaten!

Al met al heb ik een heerlijke verjaardag gehad! Ik heb één dag met familie gevierd en op mijn verjaardag zelf ben ik met een vriendin sushi gaan eten: jammieee!

Tot de volgende keer!
- So Dishlicious



6 opmerkingen:

  1. Geitenkaashapjes? Waar? Waar!! hihi. Welke het ook altijd goed doen zijn mozzarella, tomaat en basilicum op een stokje. Eventueel met wat balsamicoazijn erover. Het geitenkaashapje ben ik wel benieuwd naar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die staan al op mijn blog en zijn heel lekker! Je kunt op 'deze geitenkaashapjes' in de tekst klikken!

      Verwijderen